Over onze zalen

Bekijk alle zalen 

Binnen de Basiliek hebben wij een geschikte ruimte voor elke groep tussen de 5 en 1420 personen.

Voor uw vergadering, congres, concert, cursus, (bedrijfs)feest, presentatie, lezing, filmvertoning, beurs, tentoonstelling, musical, trouwdienst, rouwdienst, markt, repetitieruimte  bieden we u graag een passende ruimte en de services die u erbij wenst.
Wilt u alleen een ruimte, of een ruimte met beamer, met geluid, met zaallicht of  heeft u andere technische wensen? Wilt u er catering bij en zoja, eenvoudig of luxe? Wilt u technische ondersteuning gedurende uw bijeenkomst en zoja welke? Heeft u een hele dag ruimte(s) nodig of maar een half uurtje?  Bijna elk denkbaar service-niveau is mogelijk. En daarmee kunt u dus zowel met een klein als een groot budget bij ons terecht voor een passende afspraak. 

Een aantal ruimtes is vooral ingericht voor optredens, anderen voor zakelijke bijeenkomsten en weer anderen zijn vooral geschikt voor informeler samenzijn. Zo proberen we een breed mogelijkhedenpakket aan te bieden. Mocht u echter wensen, plannen of ideeën hebben die niet helemaal binnen de standaard-oplossingen en inrichting passen, neem ook dan gerust contact op. Juist dan ook denken wij graag met u mee! Of het nu gaat over inrichting, over aankledingskeuzes, over techniek, over catering of over de totale organisatie van uw evenement: De Basiliek heeft de juiste mensen in huis of de juiste vaste partners!

Naast de hieronder genoemde ruimtes beschikken we ook over 2 ruime, volledig ingerichte creches. Deze kunt u desgewenst (bij)huren. Dit biedt de mogelijkheid om bezoekers van uw evenement aan te bieden dat zij de kleinste kinderen tijdens hun bezoek in de creche kunnen achterlaten. De creches zijn uitgebreid voorzien van speelgoed en zijn een speelparadijs voor de kleinsten. De zorg voor de kinderen kunt u zelf regelen of aan ons uitbesteden. Zomaar een voorbeeld van de service van De Basiliek die net even verder gaat!